У цьому випуску журналу систематизовано статті з проблеми реалізації компетентнісного підходу в шкільній практиці. Розглянуто загальнотеоретичні питання компетентнісної освіти, шляхи її реалізації в загальноосвітніх навчальних закладах, способи формування ключових і предметних компетентностей у навчанні шкільних предметів; також представлено опис кращих практик викладачів Академії та вчителів Харківського регіону в упровадженні компетентнісного підходу в освітній практиці. Запропоновані матеріали журналу спрямовані на формування позитивного ставлення до концепції компетентнісної освіти як ключового напряму реформування школи, покликані допомогти вчителям, педагогам, методистам усвідомити практичну значущість концепції компетентнісного підходу в освіті та можливості її реалізації в умовах навчальних закладів. Для вчителів, викладачів, методистів, керівників закладів освіти, їх заступників.ї